Често задавани въпроси за самолетни билети

Въпрос: Как да проверя полети и цени в тази търсачка?

Отговор: Посочете от къде желаете да тръгнете и за къде пътувате на латиница, датите на пътуване - съответно в една посока или в две посоки, както и колко човека ще пътуват, за да получите коректна информация спрямо наличните места. Моля, минете през всички стъпки, за да получите пълната информация за цената.

Въпрос: Как да направя резервация?

Отговор: След избиране на вариант от предложените Ви от системата, следвайте стъпка по стъпка системата - избиране на вариант; направа на резервация с или без регистрация в сайта ни, попълване на необходимите данни за пътуването - имена на пътника, изписани на латиница по документ за самоличност, телефон за връзка, мейл за получаване на направената резервация. За да пътувате ви е необходим електронен билет, а не само резервация. Електронен билет ще получите на посочения от вас мейл след заплащане на резервацията.

Въпрос: Как мога да платя направената резервация?

Отговор: Възможно е заплащане на резервация по следните начини:
- Плащане в брой в офис на АСТРАЛ Холидейз. Можете да ни намерите на адрес:
Пловдив,
ул. Капитан Райчо 56
(Лицето на търговски център GRAND) с работно време Понеделник - Петък 09-18.30 ч., Събота 10-15 ч
- Плащане по банков път по сметки на банка СЖ Експресбанк, банков код TTBBBG22,
      - сметка в лева / BGN -BG95 TTBB 9400 1526 9751 98
      - сметка в евро / EUR -BG51 TTBB 9400 1526 9752 14
- Плащането по банков път трябва да бъде направено в рамките на 24 часа от направата на резервацията.

Въпрос: Актуална и реална информация ли виждам?

Отговор: Полетите и цените, които ви предлага системата, са актуални и в реално време. Ако сте намерили подходящ вариант, той може да бъде гарантиран за вас само при финализирана резервация – потвърждение за това е получаването на мейла ви на резервацията със съответния й номер – състои се от шест букви и цифри. За да пътувате ви е необходим електронен билет, а не само резервация.

Въпрос: Направената резервация валидна ли е и за какъв срок?

Отговор: Ако сте получили номер на резервация и мейл с потвърждение – вие имате валидна резервация и гарантирана цена за посочения срок за потвърждаване и плащане - обичайно 24 часа от момента на резервиране. След този срок резервацията автоматично отпада. За удължаване на срока за плащане и издаване на билет моля да се свържете с някой от офисите ни.

Въпрос: Цената, която виждам най-ниската ли е и крайна ли е?

Отговор: Да, цената е крайна с всички такси. Системата винаги ви предлага най-ниската цена към момента на търсенето на база свободни места по посочените от вас критерии. Наличностите и цените са в реално време, като за момента на вашето търсене са ангажирани реални места в самолета. В случай, че не резервирате или не закупите тези места, те се освобождават и съответно цената, която се изчислява за друг пътник, посетил страницата в този момент, би могла да бъде различна.

Въпрос: Защо получавам различни цени, когато посочвам едни и същи полети?

Отговор: Местата в самолета са разделени на различни ценови квоти и системата ви дава отговор спрямо реалната наличност в момента на търсене и спрямо зададената от вас бройка пътници. Ако за най-ниската цена са налични по-малко на брой места спрямо желаните от вас, то системата ще ви даде само наличности съответстващи на зададения брой. Ако направите същата проверка, но в друг период от време, то може да получите различна цена. При изчерпване на съответната квота за всяко следващо търсене се появява по-висока цена, респективно при отпаднали резервации и освободили се места в по-ниски ценови квоти ще получите по-ниска цена.

Въпрос: Мога ли да променя направената резервация преди да съм платил билета си?

Отговор: Промяна по направена и потвърдена резервация е възможно да се направи от агенцията. Моля, свържете се с нас.

Въпрос: Мога ли да откажа или променя резервацията, ако съм платил билета си?

Отговор: След заплащане / издаване на билета, всяка промяна или отказване от пътуване е обвързано с условията на избраната цена, които условия се определят от съответната авикомпания. С тези условия може да се запознаете в сайта при търсенето, но може и да бъдете подробно информирани от служители ни.

Въпрос: Необходимо ли е да посетя офис, за да съм сигурен за пътуването си?

Отговор: Ако плащането е по банков път не е необходимо посещение на офиса ни. Всички процедури, информация, уточнения и документи могат да бъдат получени по електронен начин.